- Kam dostavljate?
Naročilo lahko dostavimo na naslov, ki ga boste navedli, v izbrano trgovino (Emporium ali Galerija Emporium) ali v izbran GLS Paketomat. Dostava izdelkov je vedno omejena na državo (spletno stran) iz katere naročate.
Dostava v poštni predal ni možna.
- Ali dostavljate v paketomat ali paketno trgovino?
Da, naročilo lahko prevzamete tudi v GLS Paketomatu ali GLS Paketni trgovini. Dostavna služba GLS vam bo poslala obvestilo prek SMS-a, da je paket pripravljen in bo dostavljen naslednji delovni dan. V istem sporočilu boste prejeli tudi številko paketa ter povezavo in geslo, s katerim lahko preverite stanje dostave, spremenite datum dostave ali preusmerite paket na drug naslov, v GLS Paketomat ali GLS Paketno trgovino. Pošiljko lahko prevzamete v enem od več kot 400 GLS Paketomatov, ki so odprti 24 ur na dan, ali v eni od 500 GLS Paketnih trgovin – pogodbenih poslovalnic (Petrol, OMV, 3DVA, Delo Prodaja, BigBang ipd.). Lokacije GLS Paketnih trgovin ali GLS Paketomatov najdete tukaj.
- Ali je možna direktna dostava v paketomat?
Da, izberete lahko tudi direktno dostavo v GLS Paketomat. Cena dostave v izbran GLS Paketomat znaša 4 € z DDV.
- Koliko stane dostava?
- Cena dostave na izbran naslov znaša 4 € z DDV.
- Cena dostave v izbran GLS Paketomat znaša 4 € z DDV.
Za vsa naročila za 50 € in več nudimo brezplačno dostavo.
- Kdaj bo prispelo naročilo?
Pošiljko lahko pričakujete na izbranem naslovu ali v izbrani trgovini v roku 1-3 delovnih dni.
- Kako poteka dostava na dom?
Ko bo naročilo pripravljeno, vam bo dostavna služba GLS poslala obvestilo prek SMS-a (zato je pomembno, da ob naročilu navedete svojo mobilno številko, na kateri ste dosegljivi), da je paket pripravljen in bo dostavljen naslednji delovni dan. V SMS-u boste prejeli tudi številko paketa ter povezavo in geslo, s katerim lahko preverite stanje dostave, spremenite datum dostave ali preusmerite paket na drug naslov, v paketno trgovino ali paketomat.
- Katera dostavna služba dostavlja naročila?
Naročilo vam bo dostavila dostavna služba GLS.
- Kako sledim stanju naročila?
Stanje svojega naročila lahko spremljate v razdelku Moj račun – Naročila.
- Kaj se zgodi, če v času dostave nisem na izbranem naslovu?
Če v času dostave naročila niste na izbranem naslovu, vam bo kurir pustil obvestilo, kjer bodo zapisani vsi potrebni kontaktni podatki. Kurirja lahko pokličete in se z njim dogovorite za nov termin dostave.
- Kako poteka prevzem v trgovini?
Če ste izbrali prevzem v trgovini, vam bomo poslali e-sporočilo in SMS, ko bo naročilo pripravljeno za prevzem. V trgovini bo na vidnem mestu označeno prevzemno mesto, kjer boste naročilo prevzeli brez čakanja. Za prevzem paketa potrebujete svoj osebni dokument in številko naročila. O prevzemu pa se vedno lahko pozanimate tudi pri naših svetovalcih v trgovini.
- Kako dolgo me bo naročilo čakalo?
Naročilo vas bo v izbrani trgovini čakalo 10 koledarskih dni.
- Ali lahko moje naročilo prevzame nekdo drug?
Da, vaše naročilo lahko v trgovini prevzame tudi druga oseba, tako da v trgovini pri blagajni pove ime kupca in številko naročila ter na zaslonu mobilnega telefona pokaže e-sporočilo oz. SMS (ki mu ga je posredoval kupec), da je naročilo pripravljeno na prevzem. Nato pokaže svoj osebni dokument in podpiše prevzem paketa.