TEHNOLOGIJA

  • Kaj storim, če se ne morem prijaviti v svoj račun?

    Če se ne morete prijaviti v svoj račun:

    - preverite, da ste vpisali enak e-naslov in geslo, kot ob registraciji,
    - če ste pozabili svoje geslo, ga lahko obnovite tako, da v zgornjem desnem kotu spletne strani kliknete ikono za prijavo/registracijo in izberete Ste pozabili geslo? Nato vpišete e-naslov, ki ste ga vnesli pri registraciji in kliknete na gumb Pošljite mi začasno geslo. Začasno geslo uporabite za prijavo v vaš račun. V naslednjem koraku vas stran vodi do obrazca, kjer boste začasno geslo spremenili v novo geslo. Vaše geslo mora vsebovati najmanj 6 znakov, od tega vsaj 1 črko in 1 številko. Če gesla ne morete zamenjati, preverite, da novo geslo vsebuje najmanj 6 znakov, od tega vsaj 1 črko in 1 številko. Če gesla še vedno ne morete zamenjati, stopite v stik z našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 41 (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16. ure) ali prek kontaktnega obrazca.

  • Kaj storim, če ne morem dostopati do vaše spletne strani?
  • Ali je nakup v spletni trgovini varen?